امام جمعه بردسکن گفت: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است .

مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است

به گزارش قدس خراسان از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: دشمن در جبهه مقاومت شکست خورده است ولذا تمام تلاش نیروهای ما در کشورانتقام سخت از دشمنان وکوردلان داعشی وصهیونیست است .

وی با گرامیداشت یاد وخاطرات شهدای حادثه کرمان اظهار داشت: دشمنان بزدل بدانند ، انتقام سختی را از آنان خواهیم گرفت. امینی افزود: هرچند شهید سلیمانی در بین ما نیست ولی مکتب او در مقاومت و مقابله با ستمگران، بسیار برنده‌تر و تیزتر از زمان حیات آن شهید بزرگوار عمل می‌کند.

خطیب نماز  جمعه بردسکن به مکتب حاج قاسم اشاره کرد وافزود: تمام تلاش نیروهای امنیتی که شب وروز تلاش می کنند گرفتن پاسخ دندانشکن از آنان خواهد بود. امینی گفت: امروز به برکت این مکتب ارزشمند بسیاری از افراد تحت تاثیر این مکتب قرار گرفتند و رشد کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود و جاذبه بی نظیری در میان امت اسلام و دافعه‌ای بزرگتر در برابر دشمنان داشت، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام و یک فقیه جامع الشرایط از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب، بسیار قابل توجه است که باید به آن توجه داشت.

حجت الاسلام علی اصغر امینی استکبارستیزی، را برخاسته از ویژگی مخالفت اسلام با هر گونه ظلم و ستم علیه دیگران و نیز ستم پذیری است نام برد واظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها پرچمدار و نماد مبارزه با استکبار جهانی، بلکه یک تفکر استکبارستیزی بود، او شاگرد ممتاز مکتب روح الله بود که در مبارزه با استکبار، مرز نمی‌شناخت.

خطیب نماز  جمعه بردسکن به بیش از 20 مولفه مکتب سلیماتی اشاره کرد واظهار داشت: روحیه انقلابی حاج قاسم اورا مد نظر داشته باشید مکتب سلیمانی با تنبلی وکاهلی ساز گار ندارد لذا باید کسانی که در مسیر این مکتب گام بر می دارند، این چنین فردی باشند که شب وروز برایشان فرق نکند . ولایت پذیری و اخلاص را می‌توان یکی دیگر از مهم‌ترین فضائل اخلاقی، بلکه اصلی‌ترین فضیلت اخلاقی شهید سلیمانی نام برد که در این راه آنچه در توان داشت در تبق اخلاص گذاشت .

وی درادامه خطبه های نماز جمعه از شورای هیئات مذهبی شهرستان بخاطر برنامه های ایان ولادت حضرت زهرا (س) وکه با شکوه خاصی برگزار کرد تقدیر کرد وحضور مردم را در مراسم با شکوه سالروز سردار دلها ستود. امام جمعه بردسکن در فراز دیگر مطالب خود در خطبه های نماز جمعه به انتخابات اشاره کرد وافزود: ستاد نماز جمعه ونهاد امامت جمعه از هیج کاندیدای حمایت ندارد ولذا هرکس هم تایید شود تلاش دارد که مردم با حضور حدا کثری در پای صندوق های رای حاضر شوند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.