همزمان با سفر دوم رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد. 

افتتاح ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در استان زنجان با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، امروز (۱۶ دی‌ماه) با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان، ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان در استان واگذار شد. 

در همین راستا، یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان ساخته شده بود و در اراضی دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در این سفر به متقاضیان تحویل داده شد. 

عملیات آماده‌سازی زمین برای ساخت ۱۰ هزار مسکن روستایی و شهری برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن صورت گرفت. 

همچنین بقیه واحدهای آماده افتتاح شامل بهره‌برداری از یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی خود مالکی طرح نهضت ملی مسکن، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴۰۰۰ مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد. 

همچنین به طور همزمان با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی ، به ۷۰۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، زمین داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.