مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شهادت دو دانش‌آموز دیگر در بیمارستان گفت: تعداد شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۴ نفر رسیده است.

شهادت ۲ دانش‌آموز دیگر انفجار تروریستی کرمان/ تعداد شهدای دانش‌آموز به ۲۴ نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز در مراسم یادبود شهدای دانش آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان که با عنوان رفیق شهیدم برگزار شد، با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در انفجار تروریستی کرمان، اظهار داشت: در این انفجار تعدادی از دانش‌آموزان کرمانی هم به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای امنیت و آرامش ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، افزود: امروز دانش‌آموزان ما ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم هستند و دشمن از این موضوع هراس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دشمنان ما اگر می‌توانستند و جرأت داشتند در جنگ رو در رو با ما وارد می‌شدند، ادامه داد: کشتن کودکان و زنان مظلوم نشان از وحشت و ضعف آنها از ما است و برای همین است که اینگونه وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن ناجوانمردانه مردم ما و دانش‌آموزان ما را به شهادت رساند اما بداند این راه ادامه دارد، افزود: دانش‌آموزان ما قوی‌تر و محکم‌تر راه شهدای دانش‌آموز خود را ادامه می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آیات قرآن، بیان کرد: براساس این آیات شهدای ما زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند؛ پس ما را در مسیر خدا از شهادت ترسی نیست.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هزار و ۳۲۰ شهید دانش‌آموز تقدیم نظام مقدس اسلامی شده است و در این حادثه نیز ۲۴ شهید دانش‌آموز تقدیم کردیم، گفت: دو دانش‌آموز دیگر ما در بیمارستان به شهادت رسیدند و تعداد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان به ۲۴ نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.