معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ۶ اثر صحنه‌ای و خیابانی از چهار استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و خراسان رضوی به دبیرخانه چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر «سنگر» به میزبانی مشهد ارسال شده است.

۶ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای تئاتر «سنگر» به میزبانی مشهد ارسال شد

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اسکافی اظهار کرد: جشنواره تئاتر سنگر ویژه نیروهای مسلح در هفت منطقه کشور برگزار می‌شود که امسال دبیرخانه منطقه چهار این جشنواره در خراسان رضوی شکل گرفته است و این جشنواره را میزبانی می‌کند.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: در این مرحله از رقابت‌ها ۶ اثر صحنه‌ای و خیابانی از چهار استان به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر در خراسان رضوی ارسال شده است که شامل تئاتر صحنه‌ای «ماهی‌ها در آب می‌میرند» به کارگردانی محمدرضا عبادیانی از استان سمنان، تئاتر خیابانی «گمنام‌های حاضر» به کارگردانی مهدی هادیانی از استان خراسان جنوبی، تئاتر صحنه‌ای «سرباز ایرانی» به کارگردانی مهدی کارگزار و تئاتر خیابانی «شوق دیدار» به کارگردانی یوسف غنی پور از استان خراسان شمالی است.

وی گفت: از استان خراسان رضوی ۲ اثر شامل تئاتر صحنه‌ای «چکسی جنگ را آغاز کرد» به کارگردانی یاسر موسی پور و تئاتر خیابانی «هفت سنگ» به کارگردانی حسین دولتی و سعید نظریان در این جشنواره حضور می‌یابند.

اسکافی بیان کرد: آثار مزبور توسط هیات داوران این جشنواره شامل «کریم جشنی، محمد ملتجی ، عباس طاهری و فرشید تمری» به داوری گذاشته شده و نتایج آن تا پایان دی ماه اعلام خواهد شد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: آثار برگزیده از هفت منطقه جشنواره ملی تئاتر سنگر ( از هر منطقه یک اثر صحنه‌ای و یک اثر خیابانی) به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و ۱۴ اثر برگزیده بخش منطقه‌ای اسفندماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.