سخنگوی انصارالله یمن تأکید کرد که با شهادت هر خبرنگار در غزه دروغ تبلیغات غرب برملا می‌شود.

انصارالله یمن: با شهادت هر خبرنگار در غزه دروغ تبلیغات غرب برملا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: با شهادت هر خبرنگار در غزه که آخرین آنها مصطفی ثریا و حمزه الدحدوح بودند، تبلیغات غرب سقوط کرده و دروغ آن برملا می‌شود. خبرنگاران فلسطین شهدای مسئله‌ای هستند که تا ابد باقی خواهد ماند و از بین نخواهد رفت. ما به خبرنگاران فلسطین می‌گوییم که شما پیام انسانی را با انتقال مظلومیت‌تان به جهان دادید و دروغ تبلیغات غرب را آشکار کردید.

بر اساس گزارش المسیره، سخنگوی انصارالله یمن تأکید کرد: بیش از ۱۰۰ خبرنگار در حملات دشمن صهیونیستی در غزه در مقابل چشم و گوش کشورهای غربی به شهادت رسیدند؛ کشورهایی که دم از دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان می‌زنند.

پیش از این دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد تعداد شهدای خبرنگار از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه پس از کشته شدن حمزه الدحدوح و مصطفی ثریا به ۱۰۹ خبرنگار رسیده است.

عبدالسلام همچنین تأکید کرد: اظهارات مسئولان آمریکایی درباره تحولات دریای سرخ و نشان دادن آن به عنوان تهدیدی علیه منافع جهان تلاش آمریکا برای دور کردن نگاه‌ها از کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی است. تمام جهان باید به این مسئله توجه کنند. پافشاری مقامات واشنگتن بر حمایت از اسرائیل علیه غزه می‌تواند موجب انفجار اوضاع در منطقه شود.

عبدالسلام تأکید کرد: آمریکا باید عواقب این تکبر خود را در نظر بگیرد و درک کند که نظامی کردن دریای سرخ هرگز مانع نمی‌شود که یمن به عملیات پشتیبانی از مقاومت فلسطین در غزه ادامه ندهد.

ارتش یمن در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی و آواره شدن اکثر ساکنان منجر شده است، این رژیم را در دریای سرخ و تنگه باب المندب تحت محاصره دریایی قرار داد. به دنبال آن آمریکا به همراه چند کشور ائتلاف بین‌المللی دریایی تشکیل داد. اما کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا و اسپانیا از شرکت در آن خودداری کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.