مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و مددجویان زنجانی توزیع شده است. 

توزیع ۹۰ هزار بسته معیشتی در استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین،  روح الله صالحی با اشاره به اجرای طرح رزمایش مومنانه در کمک به نیازمندان و مددجویان زنجانی اظهار کرد: این طرح در قالب ۵ مرحله پویش مردمی با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۱۲ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، گفت: خوشبختانه با حضور فعال این مراکز اقدامات خوبی در بحث برخورداری مددجویان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ۹۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است؛ گفت: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند شکر و سایر نیازهای نیازمندان بوده است.

صالحی ادامه داد: همچنین در این مدت ۷۴۰ هزار پرس غذای گرم از طریق مراکز نیکوکاری و در شهرستان‌های مختلف توزیع شده است.

وی با قدردانی از حضور و همراهی خیرین در توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع غذای گرم گفت: آخرین پویش اجرا شده در استان مربوط به شب یلدا بود که همانگونه که خیرین و نیکوکاران در همه زمینه‌های پای کار مساعدت به همنوعان خود هستند در شب یلدای امسال نیز این خیرین، با مساعدت به خانواه های تحت حمایت شادی را میهمان خانواده‌های آنان کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.