مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: گروه جهادی الکفیل برای خدمات‌دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان از امروز به مدت چهار روز فعالیت خواهند کرد.

برپایی اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ شمالی صبح امروز در حاشیه آغاز به کار گروه جهادی الکفیل گفت: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی و درمانی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت ۴ روز از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در استان حضور یافته و به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان خواهند پرداخت.

وی گفت: قبل از حضور این گروه جهادی گروه های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده  در این ۴ روز در محل مصلی شهرستان بجنورد از خدمات استفاده خواهند کرد.

الهی راد با بیان اینکه بیش از ۷۰ پزشک متخصص از داخل و خارج استان در این اردوی فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: بیش از ۸ نوع خدمت درمانی از جمله انجام خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان، فیزیوتراپی و... برای نیازمندان انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بجنورد و شهرستان های استان هستند .

گفتنی است؛ این اردو با همکاری دستگاه های اجرایی، صنایع استان، خیرین و نیکوکاران در حال برگزاری است و پیش بینی می شود بیش از ۳ هزار نیازمند از خدمات این گروه در این مدت بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.