مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مدیر مجموعه ورزشی سجاد مشهد به دلیل قطع درختان از سمتش برکنار شده است.

برکناری مدیر مجموعه ورزشی سجاد مشهد به دلیل قطع درختان

به گزارش قدس خراسان، علیرضا تاج فیروز درباره ماجرای قطع درختان مجموعه ورزشی سجاد مشهد اظهار کرد: متاسفانه این اقدام بدون اطلاع ما و با نظر مستقیم مدیریت مجموعه و بدون انجام کار کارشناسی صورت گرفته بود. بلافاصله بعد از اینکه در جریان این اتفاق قرار گرفتیم، مدیر مجموعه را برکنار کردیم تا در فرصت مناسب برای ایشان تصمیم گیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه افزود: حقیقتا خود من قلبا از این فاجعه ناراحت شدم چرا که درختان جوان و پرباری در مجموعه بود که جایگزین کردن آن‌ها به این راحتی نیست و مستلزم هزینه و زمان است. بابت این قصور هم عذرخواهی می‌کنم و همین جا قول می‌دهم به سرعت در جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا از سوی نهادی‌های مرتبط با این موضوع جرایمی برای اداره کل ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: گویا در شهرداری مشهد در همین خصوص پرونده‌ای تشکیل داده و احتمالا جریمه‌هایی را هم برای مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان درنظر خواهد گرفت. اگر این اتفاق عملی شود آنجاست که ما مدیر مجموعه ورزشی سجاد را به کمیته تخلفات اداری معرفی می‌کنیم تا آن‌ها دراین خصوص تعیین تکلیف کنند و جرایم احتمالی را از ایشان اخذ کنند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.