رییس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲ فیلم از مشهد در قالب فیلم اولی و انیمیشن به چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافت.

۲ فیلم از مشهد به جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافت

به گزارش قدس خراسان، سوسن محمدزاده اظهار کرد:: یکی از این فیلم‌ها "نپتون" به کارگردانی محمد ابراهیم غفاریان و تهیه کنندگی سیاوش امین پور از مشهد است که به بخش فیلم اولی های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

رییس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: محمد ابراهیم غفاریان زوارزاده از فیلم‌سازان مشهد است که مدیرعامل موسسه سینمایی قاصدک فیلم پارس را نیز برعهده دارد.

وی گفت: انیمیشن "ساعت جادویی" (سفربه تاریکی) به تهیه کنندگی محمدمهدی نخعی راد نیز که از محصولات موسسات سینمایی مشهد است به بخش پویانمایی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

محمدزاده ادامه داد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کار خود را در بخش‌های سودای سیمرغ، فیلم اولی‌ها و پویانمایی آغاز کرده است.

رییس گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: هیات انتخاب جشنواره مزبور شامل داریوش ارجمند، حسین زندباف، روح الله سهرابی، محمدرضا عباسیان، محمدحسین لطیفی، احمد مرادپور و محمدحسین نیرومند حدود یک ماه ۱۰۶ اثر را بازبینی کردند و آثار راه یافته مشخص شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.