بازیکن سابق تیم ملی معتقد است در جام ملت های آسیا جای هیچ اشتباهی وجود نخواهد داشت.

نیکبخت در گفت‌وگو با قدس آنلاین: برانکو من را در ۱۷ سالگی از تیم‌ملی خط زد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نیکبخت واحدی معتقد است در جام ملت های آسیا جای هیچ اشتباهی وجود نخواهد داشت. «بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باید با هوش عمل کنند. من اعتقاد دارم اعتماد به نفس زیادی مدافعان موجب بحران می‌شود. چون بعضی از مدافعان می‌خواهند بازی‌سازی کنند که سبب می‌شود مهاجم حریف با گلر ما تک به تک شود، اما باید بدانند بحث باشگاهی و تیم ملی با هم فرق دارد. در تیم‌ملی بازیکنان پر تحرکی مقابل مدافعان قرار می‌گیرند. حالا ممکن است در مرحله مقدماتی مشکلی ایجاد نشود، اما در مراحل حذفی رقبا پله به پله دشوارتر خواهند شد. مدافعان ما اعتماد به نفس بیش از حد دارند که این اصلاً خوب نیست. بنابراین اعتقاد دارم باید بازیکنانی شش‌دانگ در ترکیب تیم ملی باشند تا گاف ندهند».

مدافع-هافبک سابق تیم ملی ادامه داد:«من سه بار تا آستانه رفتن به جام ملت‌ها از لیست خط خوردم. یک بار مصدوم شدم و نتوانستم بروم، یک بار هم آقای برانکو زمانی که من ۱۷ ساله بودم از لیست تیم ملی خطم زد».

نیکبخت درباره حذفش در دوران مربیگری دایی نیز این توضیحات را داده است:« ساعت ۱۲ نصف شب به من زنگ زدند و گفتند بروم من هم رفتم فرودگاه اما همان اتفاقی که همه می‌دانند برای پاسپورتم افتاد و نتوانستم بروم».

بازیکن‌سابق تیم ملی با تمجید از حاجی صفی گفت: «احسان حاج صفی به نظرم چپ پای خوبی است و از ایشان انتظار بهترین بازی را دارم. او تجربه بالایی دارد و امیدوارم در جام ملت‌ها به تیم ملی کمک کند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.