دروازه‌بان سابق استقلال بعد از نیم فصل خانه‌نشینی حالا با مشتریانی از لیگ برتر مواجه شده و باید دید مقصد او کجاست.

دروازه‌بان خانه‌نشین شماره یک نقل و انتقالات!

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رضایی، گلر جوانی که در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی از پیکان به استقلال رفت و توانست مورد اعتماد سرمربی آبی‌پوشان هم در چندین مسابقه قرار بگیرد، نیم فصل خانه‌نشینی را تجربه کرد.

رضایی بعد از دو فصل حضور در استقلال با نظر جواد نکونام در لیست بزرگسال آبی پوشان قرار نگرفت و در نهایت از سوی باشگاه به صورت یک طرفه از لیست خارج شد. او بعد از پایان زمان نقل و انتقالات با مدیران استقلال برای فسخ قرارداد به توافق رسید اما به واسطه قوانین نمی‌توانست تا نیم فصل برای تیم دیگری به میدان برود.

این دروازه‌بان ۲۴ ساله اگرچه چندی قبل قراردادی با شمس آذر قزوین امضا کرد، اما این قرارداد در سازمان لیگ ثبت نشده و به همین خاطر به نظر نمی‌رسد وجاهت قانونی داشته باشد.

با این حال چند باشگاه لیگ برتری که نیاز مبرم به دروازه‌بان دارند، برای جذب علیرضا رضایی اقداماتی را صورت داده‌اند. گلر توانمند و آینده‌دار فوتبال ایران حالا بعد از مدت‌ها خانه‌نشینی می‌خواهد به میادین برگردد و به همین خاطر باید در روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب کند.

با توجه به اینکه چند تیم لیگ برتری به دنبال جذب گلر هستند و اکثر دروازه‌بان‌های مطرح با باشگاه‌های خود قرارداد دارند، حالا رضایی به نوعی تنها دروازه‌بان آزاد و قابل اعتماد است که باید دید او در نهایت کدام باشگاه را به عنوان مقصد بعدی فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.