بخشدار چمستان با اعلام اینکه ۱۰ هکتار از اراضی جنگلی چمستان نور در آتش سوخت، گفت: همزمان با بارش باران آتش‌سوزی تقریبا مهار و از گسترش آن کاملا جلوگیری شد اما درختان و تنه‌های درگیر آتش در منطقه نیاز به اطفاء کامل دارد.

سوختن ۱۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی چمستان نور

به گزارش قدس آنلاین، قنبرعلی داداش‌پور درباره آخرین وضعیت آتش سوزی عرصه جنگلی منطقه چمستان، اظهار کرد: با روشن شدن هوا گروه‌های مختلف امدادی اعم از منابع طبیعی، آتش نشانی، دهیاری و اهالی کار مهار آتش را از سر گرفتند.

بخشدار چمستان با بیان اینکه آتش‌سوزی ۱۰ هکتار از اراضی جنگلی منطقه را در بر گرفت، بیان کرد: در ساعات پایانی نیمه شب گذشته آتش‌سوزی تقریبا مهار و از گسترش آن کاملا جلوگیری شد اما درختان و تنه‌های درگیر آتش در منطقه نیاز به اطفاء کامل داشت.

دادش‌پور با اشاره به شروع مجدد اطفاء از صبح امروز، گفت: بارندگی در پائین دست شروع شد و امیدواریم به بالادست هم برسد و در اطفاء کامل آتش سوزی به ما کمک کند.

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور که خود از ساعات اولیه آتش سوزی در منطقه حضور دارد نیز از مهار و کنترل گسترش آتش سوزی خبرداد و اظهار کرد: از ساعات نخست صبح امروز حدود ۱۵ نفر از عوامل امدادی منابع طبیعی در منطقه حضور دارند و مشغول اطفاء آتش هستند.

حسن فلاح گفت: همکاران دیگر نزدیک به منطقه نیز به محل عرصه اعزام شدند و عملیات اطفائ آتش با همکاری مردم در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.