عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرخ‌ها تا فردا (پنجشنبه) منتظر برانکو ایوانکوویچ می‌مانند، گفت: فقط مربی باکیفیت و روزمه‌دار می‌خواهیم و اگر برانکو نیاید به سراغ دیگر گزینه‌های خارجی می‌رویم.

پرسپولیس: تا فردا منتظر برانکو می‌مانیم؛ فقط مربی باکیفیت و روزمه‌دار می‌خواهیم

به گزارش قدس آنلاین محمد دلبری چهارشنبه شب بعد از برگزاری جلسه هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: بعد از گزارشی که برای جذب سرمربی و بازیکنان از سوی مدیرعامل داشتیم، اولویت انتخاب سرمربی بود. گزارشی از سفر من و مذاکره با برانکو ارائه شد. در این نشست با برانکو تماس گرفتیم و نماینده‌ای که خودش معرفی کرده است، صحبت‌های قبلی برانکو را تکرار کرد.

وی افزود: برای اینکه هواداران خیالشان راحت باشد، تمامی امور مالیاتی برانکو را آماده کرده‌ایم. قبلا گفته‌ام برانکو به هیچ عنوان مساله زمان و مبلغ را مطرح نکرده است و ما هم این کار را نکردیم. اولویت این مربی مسائل شخصی و خانواده‌اش بود. او خیلی دوست دارد به پرسپولیس بیاید ولی مسائل خانوادگی برایش مهم است.

دلبری ادامه داد: به ما ثابت شده که یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است، به همین علت باید به سراغ سرمربی خارجی باکیفیت و رزومه‌دار برویم.

وی با بیان اینکه برانکو در خصوص ماجرای مالیاتش گلایه‌ای نداشته است، گفت: این مسائل از طریق برخی افراد گمانه‌زنی شده است و امروز هم تاکید کردیم به کسی که رابط شما بوده است، اعلام کنید که باشگاه قصد شکایت از وی را دارد. برانکو تاکید کرد با هیچ فردی صحبت نکرده است. به دنبال رایزنی برای حضور برانکو هستیم، اما رزومه چند مربی دیگر را بررسی کردیم تا اگر برانکو نیامد با آنها وارد مذاکره شویم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های ذهنی خود را از قول او مطرح کردند. برای اینکه مشکلی به وجود نیاید، مساله مالیات برانکو را حل می‌کنیم و هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم. اگر نظر برانکو منفی باشد، سفر درویش به قطر برای صحبت با این مربی، فایده‌ای ندارد.

وی در مورد انتشار فایل صوتی برانکو نیز توضیح داد: برانکو این فایل صوتی را منتشر کرد چون از قول او عنوان شده بود که شرط هدایت پرسپولیس به مدت ۳ ماه را نمی‌پذیرد. آن فایل صوتی از طریق برانکو به من ارسال شد و من هم در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار دادم تا شفاف‌سازی شود. قرار است درویش با دوستان وزارت خارجه و سفارت رایزنی کند که اگر برانکو قبول کرد در خدمت او باشیم وگرنه با گزینه‌های دیگر مذاکره خواهیم کرد.

دلبری در خصوص جذب بازیکن نیز گفت: طبق لیست گل‌محمدی در حال رایزنی با بازیکنان مختلف هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.