مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از انجام ۶ هزار و ۹۱۹ باند برفروبی در محورهای شریانی و غیرشریانی استان در شبانه روز گذشته خبر داد.

برفروبی حدود ۷ هزار کیلومتر باند در جاده‌های کردستان

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد حسنی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته همزمان با شروع بارش‌ها در سطح استان ۱۳۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات و ۲۱۳ نیروی راهداری در جاده‌های استان خدمات‌رسانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۱۳ تن شن و نمک در بازه زمانی یاد شده در سطح جاده‌ها مصرف‌ شده است، گفت: بیش از ۵ هزار و ۳۹۸ کیلومتر باند در روز گذشته برفروبی و ۴۵۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی و۲ عملیات ریزش برداری در سطح محورهای شریانی انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان به اقدامات انجام گرفته در محورهای غیرشریانی هم گریزی زد و عنوان کرد: ۳۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات و ۵۶ نیرو در سطح جاده‌های غیرشریانی فعالیت داشته و بیش از یک هزار و ۵۲۱ کیلومتر باند برفروبی انجام گرفته است.

حسنی از رهاسازی ۳۶ خودرو گرفتار در برف در محورهای غیرشریانی خبرداد و افزود: تعداد ۳۶ محور روستایی بازگشایی شده است، اما کولاک در محورهای روستایی شدید است.

گفتنی است؛ در قالب اجرای طرح راهداری زمستانه ۲۴۰ دستگاه ماشین‌آلات شامل ۹۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۹۷ دستگاه نیمه‌سنگین و ۳۳ دستگاه سبک عملیات برفروبی و روان‌سازی جاده‌ها فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.