رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران،‌گفت: جامعه فرهنگی و هنری بیش از آنکه به دعواهای زرگری، حمایت و اقدامات نمایشی نیاز داشته باشند،‌ توقع دارند که به عمل برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری کشور اقدام شود.

رئیس حوزه هنری کشور:‌ هنرمندان حمایت نمایشی نمی‌خواهند

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی دادمان ساعاتی پیش در آئین افتتاح پردیس سینمایی یزد که با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد، توسعه هوشمند و جهت‌دار را یکی از الزمات امروز توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در کشور دانست و اظهار کرد:‌ پردیس‌های سینمایی چند منظوره از جمله مصادیق ظرفیت سازی موثر در حوزه فرهنگی و هنری کشور است.

وی با بیان این‌که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده و کارهای در دستور کار تا پایان امسال با بهره برداری از طرح‌های در حال تمام تعداد پردیس‌های سینمایی چند منظوره را دو برابر و به ۲۰۰ مورد در سطح کشور برسانیم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران،‌گفت: مدیران و دست‌اندرکاران باید بحث تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری را جدی گرفته و در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

دادمان تصریح کرد:‌ جامعه فرهنگی و هنری بیش از آنکه به دعواهای زرگری و اقدامات فقط نمایشی نیاز داشته باشند،‌ اقدامات اجرایی و موثر می‌خواهند از دست‌اندرکاران اجرایی توقع دارند که به عمل برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری کشور اقدام کنند.

وی ساماندهی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی امروز کشور را در گرو توجه جدی به حوزه فرهنگی و هنری دانست و بیان کرد:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران باید با نگاه روشن به آینده توسعه زیرساخت‌های فرهنگی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.