معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون حضور چهار اثر نمایشی از این استان در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قطعی شده است.

۴ اثر از خراسان‌رضوی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند

به گزارش قدس خراسان، جلیل سروری افزود: برگزیدگان بخش خیابانی و صحنه‌ای بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند تبریز اعلام شد که نمایندگان استان خراسان رضوی شامل سه نمایش صحنه‌ای "عامدانه، عاشقانه، قاتلانه" از نیشابور، "یه جور دیگه یعنی همین" از مشهد و "برچسب" از کاشمر و دو نمایش برگزیده بخش خیابانی "سمپوزیوم شمر و مجنون" از سبزوار و "هفت‌سنگ" از مشهد در آن حضور یافته بودند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: از جشنواره منطقه ای سهند تنها نمایش خیابانی "هفت سنگ" به کارگردانی سعید نظریان توانست به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یابد.

وی گفت: آثار پذیرفته شده در بخش مرور مسابقه تئاتر ایران در چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند که سه تئاتر استان شامل نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی محمداسماعیل بیگی، نمایش «مرغ سحر» به کارگردان رضا حسینی، نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» به کارگردانی محمد جهانپا در زمره راه یافتگان به این جشنواره بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.