در نشست مشترک کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی و شهرداری مشهد مقرر شد صدور گواهی­های مشترک تامین اجتماعی و شهرداری تسهیل شود.

تسهیل در صدور گواهی­های مشترک تامین اجتماعی و شهرداری

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت معماری و شهرسازی پیرو تحقق مصوبات کارگروه مانع‌­زدایی و رونق صنعت ساخت و ساز شورای اسلامی شهر مشهد و در راستای یکپارچه ­سازی ارائه خدمات شهرداری با اداره کل تامین اجتماعی با هدف تسهیل در روند صدور مجوزها و گواهی­ها و همچنین کاهش رفت و آمد و سردرگمی شهروندان، جلسه مشترک کارشناسی با حضور نمایندگان اداره­کل تامین اجتماعی استان، اداره کل امورشهرسازی شهرداری، اداره کل درآمدهای عمومی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برگزار شد.

مدیرکل شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری این جلسه مشترک گفت: در این جلسه پس از ارائه و دریافت دیدگاه­های دو طرف و بررسی چالش­ها، مقرر شد که موضوع تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در زمینه صدور مجوزها و گواهی­ها، با  رویکرد دو برنامه اقدام کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار قرار گیرد.

قربانعلی شیرازی تصریح کرد: در اجرای برنامه کوتاه مدت، مقرر شده است برای کاربران اداره­کل تامین اجتماعی دسترسی به سامانه ­های شهرداری ایجاد و آموزش­های لازم برای استفاده از سامانه شهرداری ارائه شود تا پس از تکمیل پرونده در شهرداری و قبل از صدور مجوز یا گواهی، پرونده شخص بدون نیاز به مراجعه فرد به شعب تامین اجتماعی، بصورت سیستمی برای ادامه مراحل در اختیار تامین اجتماعی قرار گیرد، تا پس از بررسی و نهایی شدن در تامین اجتماعی ادامه مراحل در شهرداری پیگیری شود.

وی افزود: همچنین در اجرای برنامه میان مدت نیز مقرر شد که تمام اطلاعات به صورت سیستمی و از طریق وب سرویس دو طرف  بین سامانه منتقل شده و محاسبات کاملا به صورت سیستمی و بدون دخالت نیروی انسانی انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.