مقاومت اسلامی عراق عصر امروز (جمعه) در بیانیه‌ای از حمله به یک هدف «حیاتی» در بندری «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت عراق: یک موضع حیاتی در ایلات را هدف قرار دادیم

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق در این باره آمده است: مقاومت اسلامی عراق، در ادامه رویکرد مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، حمایت از مردم خود در غزه و در پاسخ به قتل عام رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالمندان، صبح امروز جمعه با استفاده از سلاح‌های مناسب به یک هدف حیاتی در منطقه «ام الرشراش» در ایلات را هدف قرار داد.

در این بیانیه همچنین بر تداوم هدف قرار دادن مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید شده است.

مقاومت عراق: یک موضع حیاتی در ایلات را هدف قرار دادیم

مقاومت عراق بعد از ظهر امروز نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مجاهدین مقاومت اسلامی در عراق، در ادامه رویکرد مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، حمایت از مردم خود در غزه و در پاسخ به قتل عام رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالمندان، بامداد امروز جمعه با استفاده از سلاح‌های مناسب به یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی در نزدیکی پارک رود اردن حمله کردند.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن های رژیم تل آویو شده، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از یک‌صد باره پایگاه های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.