پیشکسوت فوتبال گفت: باید تمام تیم ها را در بازی های جام ملت ها به عنوان حریفان اصلی خود بدانیم و با قدرت برابر آن ها رقابت کنیم تا قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم.

مرفاوی: باید قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم

به گزارش قدس آنلاین، صمد مرفاوی در ارزیابی از وضعیت تیم ملی ایران برای شرکت در جام ملت های آسیا، اظهار کرد:  تیم ملی ایران در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد و با حضور لژیونرها و بازیکنان توانمند داخلی مجموعه خیلی خوبی داریم .

وی گفت: تیم هایی که در جام ملت حضور پیدا می کنند چه آن هایی که درجه یک و یا درجه دو و سه هستند همه آمده‌اند تا قدرت خود را به نمایش بگذارند، پس هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. تیم ایران باید اولین دیدار خود را محکم و باقدرت شروع کند. در کل ایران در گروه خود از نظر سطح فنی بالاتر از سایر تیم هاست اما این ملاک نیست و یقین داشته باشید که تیم ها حتی تیم‌های ضعیف پرقدرت و با برنامه در این جام حاضر خواهند شد.

مرفاوی: باید قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم

مرفاوی خاطرنشان کرد: تیم ایران اولین دیدار خود را باید با قدرت و محکم شروع کند و با پیروزی پرگل در اولین دیدار، خود را برای بازی‌های بعدی آماده کند. بازی های مقدماتی قطعا از نظر هماهنگی و کارهای گروهی برای تیم ما موثر است و سبب می‌شود در شرایط بهتری خود را برای بازی‌های بعد آماده کنیم.

پیشکسوت فوتبال افزود: شاید برخی معقتد باشند بازیهایی که در مرحله مقدماتی داریم نوعی تدارکات برای تیم ملی کشورمان محسوب می‌شود اما باید بدانیم که با ورود به جام ملت‌ها وارد مسابقات اصلی شده‌ایم و باید  با تفکر قهرمانی برابر تیم ها بازی کنیم تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم. بنابراین باید با تلاش بیشتر سعی کنیم از زمین سربلند بیرون بیاییم.

مرفاوی تاکید کرد: تیم ما الان شرایط بسیار خوبی دارد و از نظر فنی خیلی خوب هستیم و بازیکنان توانمندی داریم اما برای عبور از تیم هایی همچون ژاپن، کره، استرالیا، عربستان و... باید با برنامه و قدرتمند ظاهر شویم. البته قهرمانی در جام ملت ها با وجود این تیم ها کار سختی است و نباید چنین انتظاری داشت. زیرا این تیم ها از لحاظ ساختار و امکانات خیلی جلوتر از ما هستند و برای شکست چنین تیم هایی باید تلاش خود را چند برابر کنیم.

وی تصریح کرد: درست است فوتبال ما شناخته شده است و از مهره‌های خوبی برخورداریم و نسبت به گذشته فوتبال ما پیشرفت کرده اما هنوز نسبت به سایر تیم‌ها به روز نیستیم. اگر امروز فوتبال ازبکستان پیشرفت کرده به خاطر امکانات و برنامه دقیقی است که دارند. مهم نیست که در جام ملت ها در چه جایگاهی قرار بگیریم بلکه باید برنامه ریزی درست داشته باشیم تا به نتایج مطلوب در آسیا دست پیدا کنیم.

مرفاوی افزود: باید تمام تیم ها را در بازی های جام ملت ها به عنوان حریفان اصلی خود  بدانیم و با قدرت برابر آن ها رقابت کنیم تا قدرت فوتبال ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: باید از تیم ملی حمایت کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کند. الان وقت انتقاد از تیم ملی نیست بلکه باید دید مثبت به آن داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.