مربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم ملی پیش از ورود به جام ملت‌های آسیا محک مناسبی دیده است.

بازی با فلسطین سخت‌ترین بازی است

به گزارش قدس آنلاین، تیموریان می‌گوید: «بازی‌های تدارکاتی مناسبی انجام دادیم و از این نظر کمبودی احساس نمی‌کنیم. برنامه بازی‌های تدارکاتی همان طور که کادر فنی می‌خواست پیش رفت و توانستیم به خوبی خودمان را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا کنیم».

 آندو درباره اینکه تیم ملی تاکنون شکستی متحمل نشده، گفت: «نباید بابت این موضوع مغرور شویم. خیلی خوب است بدون باخت به جام ملت‌ها رسیدیم. این موضوع اهمیت زیادی دارد اما اینکه بخواهیم بابت نباختن غرور کاذب داشته باشیم با مشکل زیادی مواجه خواهیم شد. اعتقاد دارم نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. کادر فنی تیم ملی و در رأس همه آقای قلعه‌نویی به بازیکنان تذکر داده‌اند که باید با انگیزه بالا گام به جام ملت‌های آسیا بگذاریم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم».

 آندو اعتقاد دارد حتی باید با همه قوا مقابل فلسطین ظاهر شد: «شاید خیلی‌ها تصور کنند بازی با فلسطین راحت است، اما این طور نیست. بازی با فلسطین خیلی دشوار است و ما باید بدون اینکه حریف را دست کم بگیریم وارد این رقابت شویم. هیچ تیم کوچکی در جام ملت‌های آسیا وجود ندارد و از این نظر ما بسیار محتاط و محافظه‌کار هستیم. امیدوارم بهترین نتیجه ممکن عاید تیم ملی شود».

 تیموریان در ادامه صحبت‌هایش به شانس قهرمانی در جام ملت‌ها اشاره کرد: «جایی خواندم که نوشته بودند تیم ملی ایران شانس سوم قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست، اما این پیش‌بینی‌ها قابل قبول نیست. نمی‌شود از الان گفت مثلاً فلان تیم قهرمان است. همه می‌گویند ژاپن شانس اول است اما همین ژاپن ناگهان در جام ملت‌ها غافلگیر خواهد شد. شما شک نکنید که در جام ملت‌های آسیا شگفتی رخ خواهد داد و این طور نیست که یک تیم خودش را از پیش برنده بداند. هر تیمی این تفکر را داشته باشد، تنبیه خواهد شد».

آندو در پایان حرف‌هایش از مردم خواست تیم ملی را حمایت کنند: «تیم ملی نیاز به انرژی‌های مثبت دارد. باید همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا کسب کند. می‌دانیم ایرانی‌های زیادی در قطر از ما حمایت می‌کنند اما این حمایت نباید محدود به هواداران تیم ملی در قطر باشد. همه مردم باید برای ما انرژی مثبت ارسال کنند چون به آن نیاز داریم».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.