استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۹ قلم از کالاهای اساسی در استان به صورت هفتگی تحت رصد و پایش قرار دارند و این الگو در شهرستان‌ها هم پیاده خواهد شد.

طرح ویژه برای رصد و پایش هفتگی ۱۹ کالای اساسی به‌منظور کنترل قیمت‌ها

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نشست قرارگاه مهار تورم استان شنبه مورخ ۲۳ دی ماه به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی درباره این خبر اظهار کرد: مقرر شد همه فرمانداران شهرهای استان به وسیله دستگاه‌های اجرایی خود، در مرحله اول ۱۹ قلم کالای اساسی که بیشتر مورد نیاز مردم است را به صورت هفتگی مورد رصد قرار دهند و ضمن ارسال گزارش، نظارت و ارزیابی در این خصوص صورت گیرد.

ابوالفضل چمندی با تاکید بر اینکه اتحادیه‌های تخصصی و صنفی در رابطه با این موضوع باید نقش محوری داشته باشند، افزود: همچنین در خصوص حوزه اجاره بهای مسکن که دغدغه مردم است به همراه کالای گوشت، مرغ، ماکارونی، چند قلم کالای اساسی و میوه جات؛ ارزیابی مستمر و پایش هفتگی صورت خواهد گرفت تا ضعف‌های احتمالی در بخش نظارت مرتفع شود و یا در صورت نیازمندی تامین منابع، بتوانیم تامین کالای اساسی را در آن نقاط داشته باشیم و هدف مستمری از مهار تورم دنبال کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.