مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از تلاش ۷ساعته وامداد رسانی نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر چناران به حادثه مفقودی ۹ نفر در  ارتفاعات بینالود منطقه پیست اسکی شیرباد خبر داد.

۸ ساعت جست وجو برای نجات ۹ نفر مفقودی در ارتفاعات بینالود

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، محسن ذاکریان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز Eoc استان در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ساعت ۱۸:۴۵ بعدازظهر به جمعیت هلال احمر شهرستان چناران مبنی بر مفقودی ۹ نفر در ارتفاعات بینالود منطقه پیست اسکی شیرباد، بلافاصله یک تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان چناران به همراه یک دستگاه خودرو پیکاپ  به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی افزود: به علت نامساعد شدن شرایط جوی و برف و بوران شدید مفقودین در برف زمین گیر شده و مسیر برگشت را گم کردند و پس از تماس با سامانه ۱۱۲ هماهنگی لازم در جهت اعزام تیم کوهستان پایگاه نجاتگر فقید سید علی حسینی به محل حادثه انجام شد.

وی ادامه داد: تیم کوهستان پس از رسیدن به محل حادثه و انجام جستجو  به افراد دسترسی پیدا کرده و بعد از انجام اقدامات اولیه افراد مفقود شده را به محل امن انتقال دادند، این عملیات در ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد امروز به پایان رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.