انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه تولید چسب در ایوانکی شهرستان گرمسار به مرگ ۲ نفر منجر شد.

مرگ دانشمند ایرانی در یک حادثه / جان باختن ۲ نفر در گرمسار

به گزارش قدس آنلاین، این حادثه آتش‌سوزی که در یکی از شهرک‌های صنعتی ایوانکی گرمسار رخ داد، علاوه بر مرگ ۲ نفر، به مصدومیت یک نفر انجامید.

حادثه یادشده بامداد امروز (۲۴ دی ماه) رخ داد و با حضور نیروهای آتش‌نشانی گرمسار، آتش بعد از چند ساعت مهار شد.

آتش‌نشانی شهر ایوانکی در گزارشی از خارج کردن پیکر قربانیان این حادثه خبر داد. به گفته مسؤولان بخش ایوانکی، علت حادثه مشخص نشده و در دست بررسی است.

امروز در حادثه‌ای دیگر در شهرک صنعتی سمنان ۲ نفر از نیروهای نساجی کویر سمنان جان باختند. گفته می‌شود یکی از جانباختگان این حادثه از اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان و از دانشمندان یک درصد برتر و پراستناد دنیا بوده است.

دانشگاه سمنان در پیام تسلیتی از درگذشت دکتر فرامرز هرمزی، استاد گروه مهندسی شیمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان خبر داده است. در پیام تسلیت این دانشگاه آمده است: با نهایت تأثر و تأسف مطلع شدیم همکار عزیز و پرتلاش‌مان، دکتر  فرامرز هرمزی استاد گروه  مهندسی شیمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز  دانشگاه سمنان و از پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا در اثر سانحه‌ای آسمانی شدند و به دیدار معبود شتافتند. به این وسیله با نهایت اندوه، مصیبت وارده را به همکاران، دانشجویان و خانواده محترم‌شان تسلیت می‌گوییم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی آرزومندیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.