مربی بدنساز اسپانیایی استقلال که در تمام دوران مربیگری جواد نکونام در لیگ برتر کنار او بوده و متد تمرینی و متد بدنسازی تیم او را مدیریت کرده، دیگر قصد ندارد به ایران باز گردد.

استقلال بدون بدن‌ساز ماند

به گزارش قدس آنلاین، سسما از شرایطی که در ایران برایش به وجود آمده راضی نیست. البته او از دوران همکاری با نکونام در فولاد خاطرات خوشی دارد اما مسئولان باشگاه استقلال هرگز نتوانستند کاری کنند که او راضی باشد.

سسما درباره اینکه چه شد ایران را ترک کرد وحالا به مدیران این باشگاه پیغام داده که به ایران باز نمی‌گردد، حرف‌های مهم به زبان آورده است:« من دیگر خسته شدم. پیش از فصل زمان طولانی از راه دور تمرینات استقلال را مدیریت کردم و تمرینات بدنسازی را زیر نظر داشتم که شرایط سختی بود. مدام امروز و فردا شد و من در زمانی که باید به ایران می‌آمدم تا تمرینات بدنسازی را زیر نظر بگیرم، نیامدم. شرایط سختی بود اما چون با آقای نکونام ازقبل همکاری داشتم وبه ایشان قول داده بودم که کار بدنی را مدیریت کنم از راه دور تمرینات را دنبال کردم تا اینکه بعد از تأخیر بسیار زیادی به ایران آمدم. تمرین دادن به این شکل در هیچ جای دنیا مرسوم نیست اما برای اینکه خللی در کار استقلال ایجاد نشود، به این شکل جلورفتیم تا کار روی روال بیفتد که متأسفانه این طور نیست».

سسما با ناراحتی ادامه داد:« من تصور می‌کردم وقتی به ایران می‌آیم همه چیز درست خواهد شد. طبق تعهدی که داشتم در تمرینات حاضر می‌شدم اما هرچه منتظر ماندم کارت مربیگری من صادر نشد تا در بازی‌های لیگ برتر کنار بازیکنان استقلال باشم. هیچ قراردادی تا به امروز برای من ثبت نشده است و این موضوع بسیار ناراحت کننده است. چه طور می‌شود باشگاه استقلال نتواند قرارداد من را ثبت کند. بگویند اشکال کار کجاست تا برای آن اقدام کنیم. آقای نکونام در همه این مدت پیگیر کار من بود وبارها از باشگاه خواست وضعیت من مشخص شود. ایشان حتی در مصاحبه‌های خود نیز به این موضوع بارها اشاره کرد، اما نیم فصل گذشت و باز هم من به لیست استقلال اضافه نشدم».

وی افزود:«از همه بدتر اینکه باشگاه در پرداخت حقوق من هم کم کاری کرده است و به آن‌ها پیغام دادم تا زمانی که کارم درست نشود، راضی به بازگشت نیستم و در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کنم. می‌دانم نبود مربی بدنساز در این شرایط که تیم نیاز به مربی دارد چه قدر سخت است. استقلال زمان زیادی تا شروع لیگ برتر دارد و باید خودش را آماده بازگشت به لیگ کند. من دشواری‌های نیم فصل دوم را می‌شناسم اما مسئولان باشگاه استقلال با رفتاری که انجام دادند دیگر چاره‌ای برای من نگذاشتند و من ضمن احترام به همه آن‌ها اعلام می‌کنم تا زمانی که مطالباتم پرداخت نشود، راضی به بازگشت نخواهم بود».

سسما با ناراحتی حرف‌هایش را تمام کرد:« مسئولیت این وضعیت باشگاه استقلال است و من مقصر نیستم. دورانی که با آقای نکونام در فولاد خوزستان حضور داشتیم هرگز چنین اتفاقاتی رخ نداد».

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.