سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در یکصد و یکمین روز از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت که این جنایات سابقه‌ای سیاه، ننگین و شرم‌آور برای این رژیم و دولت آمریکا در صفحات تاریخ ثبت کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه: جنایات در غزه مانع فروپاشی رژیم صهیونیستی نخواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هرگز نجات بخش «رژیم آپارتاید» از خطر «فروپاشی» نخواهد بود، این را سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی بعد از گذشت یکصد روز از جنایات رژیم اسرائیل در غزه بیان کرد و گفت که این جنایات جز سرافکندگی و مسؤولیت بین‌المللی برای حامیان شناخته شده آن نخواهد بود.

وی امروز (دوشنبه) ۲۵ دی ماه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که یکصد هزار قربانی فلسطینی (شامل بیش از ۲۳ هزار شهید و بیش از ۶۰ هزار مجروح) در نتیجه یکصد روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه سابقه‌ای سیاه، ننگین و شرم‌آور برای همیشه در صفحات تاریخ و در محکمه وجدان‌های بشری برای رژیم جعلی اسرائیل و دولت آمریکا به ثبت رسانده است.

امروز یکصد و یک روز است که از حملات رژیم صهیونیستی به غزه در واکنش به عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و براساس اعلام وزارت بهداشت غزه ۲۳ هزار و ۹۶۸ نفر در پی این حملات شهید و ۶۰ هزار و ۵۸۲ نفر نیز مجروح شده‌اند. این رژیم همچنین اقدام به تشدید محاصره نوار غزه و بمباران منازل مسکونی، مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد و کلیساها کرد. آنچنانکه ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۳۰ هزار نقطه در باریکه غزه بمباران شده است.

در همین خصوص سازمان عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای از خطر تبدیل شدن غزه از یک «زندان باز» به یک «قبرستان بزرگ» خبر داد.

ناصر کنعانی با بیان اینکه اکنون دستان رژیم صهیونیستی از کمترین دستاورد راهبردی خالی است، آینده را از آن فلسطین و ملت مظلوم، اما صبور و مقاوم آن خواند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.