سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت حملات علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و تجاوز آمریکا موضع صنعاء درباره غزه را تغییر نداده و نخواهد داد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن: تجاوز آمریکا موضع یمن را نسبت به فلسطین تغییر نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت حملات علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند، ادامه خواهد داشت.

وی در گفت‌وگو با رویترز تاکید کرد: موضع ما در مورد اتفاقات فلسطین و تجاوز به غزه نه بعد از حمله آمریکا و نه بعد از تهدیدات تغییر نکرده و نخواهد کرد.

عبدالسلام خاطرنشان کرد که «درخواست ما پایان تجاوز جنایتکارانه به غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه مانند غذا  و دارو به شمال و جنوب این منطقه است».

این مقام یمنی در ادامه افزود: با جامعه بین‌المللی تماس‌های مداوم داریم و به آن‌ها اطمینان دادیم که حرکت کشتیرانی برای تمام کشتی های دنیا به جز کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در امنیت کامل است.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت: ما خواهان افزایش تنش نیستیم اما آمریکا و انگلیس هستند که دریای سرخ را پر از ناو تجهیزات نظامی کرده‌اند.

پیش از این «علی القحوم» یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد که تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن موثر نبوده و نخواهد بود.

 القحوم تاکید کرد: «آمریکا و انگلیس بهای تجاوزات خود را خواهند پرداخت و عملیات ما در حمایت از غزه متوقف نخواهد شد. نبرد ادامه دارد و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از تجاوز به یمن پشیمان خواهند شد.»

وی در ادامه افزود: «هدف‌های آمریکا و انگلیس در یمن مواضعی بود که قبلاً هدف بمباران قرار گرفته بودند و این مسأله جدیدی نیست و آمریکا و انگلیس علناً جنگ علیه یمن را اعلام کردند و باید حملات و بازدارندگی استراتژیک یمنی را تحمل کنند.»

القحوم درخصوص نقش یمن در حمایت از غزه گفت که یمن در سطح دولت، رهبری، نیروهای مسلح، توانمندی نظامی و ملتش برای یک رویارویی تا تحقق پیروزی در میدان حضور خواهد داشت.

بامداد جمعه آمریکا و انگلیس به بهانه حملات مکرر به کشتی‌های صهیونیستی یا کشتی‌های عازم اراضی اشغالی در دریای سرخ، حملات گسترده‌ای را به چندین شهر یمن انجام دادند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.