رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی هشدار داد که نخست وزیر کنونی این رژیم در حال سوق دادن اسرائیل به سوی فروپاشی اقتصادی است.

لاپید: نتانیاهو اسرائیل را به سوی فروپاشی اقتصادی سوق می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی بار دیگر از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

وی طی سخنانی گفت: «نتانیاهو صلاحیت اداره اسرائیل را ندارد و کابینه وی صلاحیت مدیریت جنگ را ندارد».

لاپید در ادامه سخنانش گفت: «نتانیاهو ما را درگیر دادگاه لاهه کرده و ما را به سوی فروپاشی اقتصادی سوق می‌دهد».

با تعمیق اختلافات در هسته مرکزی سیاسی و نظامی رژیم اسرائیل به دلیل ناکارآمدی کابینه ائتلافی آن در اداره جنگ غزه، بسیاری از چهره‌های سیاسی و نظامی این رژیم می‌گویند نتانیاهو به‌زودی سقوط می‌کند.

«ما باید به خانه نتانیاهو برویم، او و خانواده‌اش را کشان‌کشان از شهر بیرون کنیم». این پیشنهاد را رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی یائیر گولان در جمع شماری از صهیونیست‌ها بر زبان آورد.

او  که بارها از نتانیاهو برای نحوه اداره جنگ غزه انتقاد کرده، بر این باور است که نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی صلاحیت تصمیم‌گیری را ندارد و اسرائیل اکنون در حال تجربه «بدترین دوران از نظر بحران رهبری» از زمان اعلام موجودیتش است و این وضعیت حتی شبیه بحران ۵۰ سال پیش در جریان جنگ یوم کیپور نیز نیست. 

 نماینده کنست آویگدور لیبرمن نیز همزمان با این اظهارات خواستار تغییر کابینه شد و هشدار داد «اگر اسرائیل به سرعت از خواب بیدار نشود، کنترل بخش‌های راهبردی امنیت خود را از دست خواهد داد».

در سایه تشدید اختلافات در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی و قهر وزیر جنگ یوآو گالانت از آن، عضو کابینه جنگ اسرائیل بنی‌گانتز نیز تصویری از خود در تظاهرات شنبه شب پیش در تل‌آویو در کنار خانواده‌های اسرای اسرائیلی منتشر کرد. تحلیلگران می‌گویند اگر گانتز از کابینه بیرون بیاید، نتانیاهو رسما سقوط خواهد کرد. 

پایان پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.