جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خواستار همکاری مضاعف مردم برای اطلاع رسانی درباره دارندگان سلاح غیرمجاز شد و تاکید کرد که سلاح غیرمجاز مبدأ یک سری از جرم‌ها است.

درخواست پلیس از مردم برای تحویل اسلحه‌های غیرمجاز

سردار قاسم رضایی اظهارکرد: طبق قانون حمل، فروش و استفاده از سلاح جرم است مگر مجوز داشته باشند، انتظار همکاری مضاعف مردم برای اطلاع رسانی دارندگان سلاح غیرمجاز را همچنان خواستاریم؛ سلاح غیرمجاز خودش مبدأ یک سری جرم‌ها است و از دارندگان سلاح غیرمجاز می‌خواهیم خودشان سلاح را به نیروهای مسلح تحویل دهند چرا که اگر ما کشف کنیم، جرم بوده و حتما برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: در چهاردهم آذر ماه سال ۱۴۰۲ سرباز وظیفه اهل سنت "عارف هوتی" در محل دکه بازار شهرستان چابهار در حال انجام وظیفه بود که توسط دو شرور مسلح به صورت ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسید. با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس دو عامل اصلی شناسایی و در هفته گذشته در عملیاتی مقتدرانه دستگیر شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در یک عملیات منسجم و ضربتی در شهرستان زاهدان موفق شدند در روز گذشته دو نفر از سارقان مسلح بانک سپه شعبه  شهید شوشتری را در یکی از محلات شهرستان زاهدان با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی دستگیر کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه تکاوران پلیس در یک عملیات منسجم و ضربتی در شهرستان چابهار موفق شدند در روز گذشته اعضای  باند چهار نفره سارقان مسلح را در یکی از محلات چابهار شناسایی و دستگیر کنند، گفت: ماموران انتظامی  در بازرسی از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح کلت کمری همراه با مهمات مربوطه و یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت را کشف کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.