فرماندار شهرستان دماوند گفت: در سفر رئیس جمهور مطالبات مهم در بحث تقویت زیرساخت‌ها و پروژه‌های شهرستان دماوند محقق می‌شود و شهروندان دماوندی می توانند مطالبات مکتوب خود را توسط بازرسی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار دهند.

جزئیات برنامه‌های ‌سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به دماوند/ رئیسی با مردم دیدار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، رضا طاهر خانی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور کشور در چارچوب دور سفرها و برای بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران، پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه به شهرستان دماوند سفر می‌کند تا نشان دهد دولت بر عهد خود با مردم برای حضور در میدان و عمل به وعده‌هایش پایبند است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهور به شهرستان دماوند افزود: این سفر یکی از سفرهای دور نخست است که در ادامه سفرهای آیت اله رئیسی به شهرستان‌های استان تهران، سفر به شهرستان دماوند در روز پنجشنبه محقق خواهد شد و مردم شهرستان میزبان ایشان خواهند بود.

فرماندار دماوند در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه مردم شریف این شهرستان از ماه‌های گذشته در انتظار حضور ایشان در منطقه هستند، یک استقبال خوب، گرم و پرشور داشته باشیم تا یک روز یه یادماندنی برای شهرستان دماوند در تاریخ زرین این منطقه ثبت شود.

طاهرخانی تصریح کرد: عمده مطالبات این شهرستان را بخش توسعه راه‌های شهری و روستایی، تأمین زیرساخت‌های سایت‌های مسکونی، ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان، تقویت زیرساخت‌های آب شرب پایدار، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، تقویت زیرساخت‌های بخش آموزشی دانست که امید می‌رود با حضور ریاست ‌جمهور این مهم محقق شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر یادآور شد: از جمله برنامه‌های شهرستان در روز پنجشنبه دیدار چهره به چهره ریاست جمهور با مردم منطقه است که در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور دماوند انجام می‌شود و اکنون نیز تمهیدات سفر و دیدار مردمی اندیشیده شده تا شهروندان که از نقاط مختلف شهرستان در این روز حضور می‌یابند، بتوانند دیدار داشته باشند و یا مطالبات مکتوب خود را توسط بازرسی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار دهند.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ما برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه است که به میزبانی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد و انشالله مصوبات سفر در جلسه شورای اداری از طریق ریاست محترم جمهور اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.