تیم مایورکا پالما اسپانیا در شب گلزنی سالارآقاپور پدیده فوتسال ایران و آسیا، در دیداری سخت و نزدیک از سد تیم سانتاکولوما گذشت و به مرحله بعدی کوپادل‌ری راه یافت.

صعود پالما به مرحله بعدی کوپادل‌ری با گلزنی پدیده ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف میزبانش سانتاکولوما رفت و درخشش سالارآقاپور این اجازه را به آن‌ها داد تا قهرمان اروپا به دور بعدی راه یابد. تیم پالما که در مرحله قبلی استراحت کرده بود، برای راهیابی و صعود در دومین جام معتبر اسپانیا، کار بسیار دشواری را در خانه سانتاکولوما داشت که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲به پیروزی برسد.

وادیو، سرمربی تیم پالما که در این دیدار هر سه ستاره ایرانی‌اش، حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالارآقاپور را در اختیار داشت، با آگاهی از استراتژی حریف که دفاع ضدحمله را در دستور کار خود قرار می‌دهد، شاگردانش را به زمین فرستاد. آن‌ها در هفته شانزدهم لیگا اسپانیا نیز با دبل مسلم اولاد قباد و نتیجه ۴ بر سه تیم سانتاکولوما را شکست داده بودند و شناخت کافی را از میزبان دردسرساز خود داشتند.

تیم پالما اسپانیا در دقیقه ۵ توسط برونو گومز به گل اول بازی دست یافت و دقایقی بعد فابینیو از روی یک ضربه ایستگاهی، گل دوم بازی را به ثمر رساند. در حالی که دو تیم به صورت مداوم، دروازه‌ها را تهدید می‌کردند و موقعیت‌های فراوانی را داشتند، در دقیقه ۱۷ تیم کاتالانی صاحب ضربه پنالتی نقطه دوم شد که کارلوس بارون با موفقیت ضربه بازیکن کاتالان را مهار کرد. این اولین مداخله ارزشمند سنگربان پالما در دقایق پایانی نیمه اول بود که به عنوان کاپیتان، تیمش را با حفظ برتری دو گل به رختکن فرستاد. در نیمه نخست حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالارآقاپور به میدان رفتند و در ریتم تیمی پالما، موثر بودند و عملکرد بسیار خوبی را داشتند.

 با آغاز نیمه دوم، حریف کاتالانی احیاشده ظاهر شد. آن‌ها چاره‌ای جز فشار آوردن به روی پالمایی‌ها نداشتند و آنتونیو وادیلو را مجبور به تمرکز بیشتر در دفاع کردند و سرانجام در دقیقه ۲۳ یکی از گل‌های خورده را جبران نمودند. اما نقطه اوج مسابقه، هنرنمایی سالارآقاپور بود. ستاره ایرانی پالما با یک حرکت انفرادی فوق‌العاده بازیکن یارگیرش را فریب داد و با ضربه‌ای بی‌نقص، گل سوم و پیروزی‌بخش پالما  را به ارمغان آورد تا گل دقایق بعد کاردونا، بازیکن سانتا، بی‌ثمر باشد و این جدال با برتری ۳ بر ۲پالما به پایان برسد.

با این حال، تیم فوتسال پالما توانست با درخشش سالارآقاپور به یک پیروزی مهیج دست پیدا کند و از ناامیدی شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا رهایی یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.