معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب دو واحد تزریقات و پانسمان غیرمجاز و یک مطب دندانپزشکی قلابی که در شهر تبریز فعالیت می‌کردند، خبر داد.

پلمب ۳مرکز غیرمجاز مداخله‌گر امور درمان در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته گذشته و در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان، سه مرکز غیرمجاز در سطح شهر تبریز پلمب شد.

وی با تاکید بر صیانت از حقوق گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز غیرمجاز درمانی، ادامه داد: طی هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، همکاری دادستانی استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیرقانونی بودن فعالیت دو واحد تزریقات و پانسمان و یک مطب دندانپزشکی قلابی به دلیل عدم وجود مجوز و دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی و فعالیت افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای پس از طی مراحل قانونی پملب و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.