استاندار بوشهر گفت: ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر اسفندماه سال گذشته دولت به این استان ابلاغ شده است.

ابلاغ ۷۰ هزار میلیارد ریال مصوبات سفر دولت سیزدهم به بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در سفر شهرستانی دستگاه های اجرایی استان بوشهر به شهرستان دشتی اظهار کرد: بر اساس یک توازن، سعی می شود که طی ۲۰ ماه آینده این اعتبارات به شکل کاملی جذب و متناسب با طرح های تعریف شده اجرا شود.

وی افزود: این اعتبارات فقط به طرح هایی اختصاص می یابد که پیش از آن کارشناسی شده و مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر دریافت کرده باشد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ابلاغ طرح های مصوب سفر دوم دولت سیزدهم به استان بوشهر در حالی شکل گرفته که تعهدات وزارتخانه و سازمان ها نیز در آن گنجانده شده است.

محمدی زاده ادامه داد: به عنوان مثال به شکل دقیقی در هیات دولت تصویب شده که وزارت نفت ۴۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس ۱۰ هزار میلیارد ریال در قالب مصوبات، اعتبارات سفر دوم به استان بوشهر را متعهد شوند.

وی با اعلام این که از امروز دور جدید سفرهای شهرستانی معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر با سفر به شهرستان دشتی آغاز شده است، گفت: در این سفرها ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، از توانمندی های حوزه های مختلف اقتصادی بازدید و زمینه رفع مشکلات واحدهای صنعتی با حضور مدیران مرتبط انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.