۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 957279

مهاجم جوان و جنجالی قرمزها به دنبال جدایی از پرسپولیس است.

اقدام محمد عمری برای جدایی از پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال غیب مهاجم پرسپولیس در دور جدید تمرینات این تیم، این باشگاه پرسپولیس اعلام کرد محمد عمری در شرایطی قرارداد بلندمدت با پرسپولیس دارد که یکی از باشگاه‌های نظامی قصد داشت با سرباز شدن وی، این بازیکن را در اختیار داشته باشد. عمری، در این ارتباط نشستی با رضا درویش برگزار کرد. پس از صحبت‌هایی که در این جلسه مطرح شد، محمد عمری اعلام کرد تصمیم دارد به همکاری با سرخپوشان ایران که با آن در سال گذشته سه جام قهرمانی را بالای سر برد، ادامه بدهد.

باشگاه پرسپولیس در شرایطی خبر از توافق با عمری داد که این بازیکن روز گذشته در تمرینات این تیم حاضر نشد و همین موضوع سبب شد تا این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده شود.

گفته می‌شود باشگاه ملوان بندرانزلی از این بازیکن خواسته تا برای انجام خدمت سربازی هر چه زودتر به این تیم بپیوندند و همین موضوع باعث شده مهاجم قرمزها ساز جدایی کوک کند. هر چند مدیریت باشگاه ملوان این موضوع را تکذیب کرده است.

با پیگیری‌ها مشخص شد عمری دفترچه خدمت عمومی خود را برای انجام سربازی ارسال کرده است و به زودی اقدامات لازم برای انجام خدمت سربازی وی صورت خواهد گرفت. بدین ترتیب این بازیکن در مسیر جدایی از پرسپولیس قرار گرفته است و سرباز خواهد شد. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس به شدت مخالف جدایی این بازیکن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.