مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت : در نه ماهه امسال ۱۰۴ نفر شامل ۱۰۳ مرد و یک زن بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشت.

افزایش ۹ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در مازندران

به گزارش قدس آنلاین ، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان طی نه ماه امسال به ترتیب شهرستان ساری  با  ۱۷، آمل با ۱۳ و تنکابن با ۱۰ مورد بیشترین فوتی و شهرستان  کلاردشت و فریدونکنار  هر کدام با ۲ مورد فوتی ،‌ کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

 وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۴۴ نفر ، برق گرفتگی با ۲۷ ، اصابت جسم سخت با ۱۴ ، و سایر موارد با ۱۲ مورد در رتبه بعدی قرار دادند. 

خرداد ماه بیشترین فوتی

وی گفت: بر اساس تفکیک  خرداد ماه با ۱۷ نفر ، فروردین، آبان و آذر هر کدام  با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است.

سنین ۴۱ تا ۵۰ بیشترین فوتی

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: سنین ۴۱ تا ۴۰ سال با ۲۷ مورد بیشترین فوتی و سنین بیش  از ۶۱ سال با ۷ فوتی کمترین آمار را داشتند.

افزایش ۵ درصدی مصدومین حادثه کار

عباسی افزود : بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۶۶۱ نفر شامل ۶۱۹ نفر مرد و ما بقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت .

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.