رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف گفت: ۴ تن مواد غذایی و آشامیدنی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در یک ماه گذشته معدوم شد.

۴ تن مواد لبنی فاسد در خواف معدوم شد

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر شاهقاسی اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه کارشناسان سلامت محیط، نظارت بر ایمنی، سلامت و کیفیت مواد خوراکی و آشامیدنی است، از این رو بازدید و نمونه برداری مستمر از مراکز تولید و نگهداری در راستای ارتقای کیفیت و حفظ سلامت فرآورده‌های تولیدی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف ادامه داد: با توجه به بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان این معاونت ۴ تن مواد لبنی. غذایی و آشامیدنی غیر بهداشتی که مجوز مصرف انسانی نداشتند کشف و معدوم شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت جامعه و حساسیت تولید در کارخانه‌های فرآورده لبنی و غذایی، ضروری است شهروندان مواد غذایی و آشامیدنی و اقلام سلامت محور را از مراکز مجاز تهیه و هنگام خرید به تاریخ تولید و مصرف، پروانه بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت کنند.

شاهقاسی گفت: همچنین توصیه می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا داشتن شکایت در خصوص مواد غذایی بسته بندی شده، آرایشی و بهداشتی و اقلام سلامت محور، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۹۰ گزارش دهند

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.