فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران گفت: نمایش اقتدار جبهه مقاومت که غرب را دچار استیصال کرده، ثمره انقلاب اسلامی و الگوگیری از آموزه ها و فرهنگ دفاع مقدس است.

الگوگیری جبهه مقاومت از دفاع مقدس

به گزارش قدس خراسان، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی شامگاه پنجشنبه در آیین یادواره سردار شهید محمد فرومندی و ۲۰۱ شهید والامقام غرب خراسان رضوی در عملیات کربلای چهار و پنج عنوان کرد: در جبهه مقاومت، شهید سلیمانی و همرزمانش با بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس توانستند به پیروزی‌های بزرگی دست یابند و پیشرفت های انقلاب اسلامی نیز با همین نگاه حاصل شده است.

وی اظهار داشت: مقاومت دلیرانه امروز رزمندگان جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ایستادگی رزمندگان کشورهای اسلامی یمن، عراق و سوریه با تاسی از انقلاب و دوران دفاع مقدس شکل گرفته است.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران گفت: امروز جمهوری اسلامی به واسطه اخلاص رزمندگان به عنوان قدرت برتر غرب آسیا مطرح شده است.

وی افزود: سه مولفه قوی داریم که نیاز به مراقبت دارد؛ نیروهای مسلح که حاصل خون شهداست، قدرت جبهه مقاومت که دنیا را تکان داده و مرحله سوم انقلاب که ما را به مرکزیت قله نزدیک می‌کند.

شهید فرومندی الگویی برای جامعه است

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران گفت: شهید فرومندی، سرداری گمنام است و آنطور که باید شناسانده نشده لذا شایسته است در دیار سربداران وی به عنوان الگویی برای سازندگی جامعه معرفی شود.

وی افزود: سردار شهید فرومندی از تفکر بالایی برخوردار و همواره در خط مقدم پیشتاز بود و با حملاتی توفنده در دل دشمن نفوذ کرده و در عملیات های مختلف نقشی ارزشمند داشت.

سردار ایزدی گفت: شهدا بزرگانی هستند که در مکتب امام خمینی (ره) حقیقت و مسیر سعادت را شناختند و به پیروی از امام حسین (ع) راه فلاح و رستگاری را پیمودند و در بعثت درونی خود به مراتبی رسیدند که می‌توانند راهبر دیگران باشند.

هر رای انتخابات حرکتی مجاهدانه است

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: رویداد مهم انتخابات را در پیش داریم و هر رای در این انتخابات به مصداق حرکتی مجاهدانه تلقی می شود.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات باشکوه باید همه را بسیج و تشویق کنیم، همچون مجاهدتی که شهدا در جبهه انجام دادند ما نیز باید در این عرصه تلاش کنیم.

اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهید فرومندی و ۲۰۱ شهید غرب خراسان رضوی در عملیات کربلای چهار و پنج بود.

شهید عارف، محمد فرومندی از سرداران پرافتخار دفاع مقدس و جزو هسته اولیه بنیانگذاران نهاد مقدس سپاه در شهرستان سبزوار بود که به سبب لیاقت و شایستگی های فراوان در جبهه‌های جنگ به فرماندهی تیپ ۲۱ امام صادق (ع) لشکر پنج نصر منصوب شد و از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۶۵ به طور مداوم در عملیات مختلف همچون مسلم‌بن عقیل، والفجر سه و هشت، کربلای یک و چهار و خیبر به عنوان فرمانده حضور داشت و رشادت های فراوانی از خود به نمایش گذاشت.

این سردار شهید که نزد مسئولان نظامی به عنوان یک طراح موفق عملیات شناخته می شد، به همین دلیل به سمت قائم مقام فرماندهی لشکر پنج نصر برگزیده شد و سرانجام در همین کسوت سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و عملیات کربلای پنج به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.