رییس دفتر عقیدتی- سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اقتدار و انسجام داخلی که با شرکت در انتخابات به دست خواهد آمد، سبب افزایش قدرت ما در منطقه خواهد شد و می تواند ضریب نفوذ ما را بیشتر کند.

 افزایش  ضریب نفوذ قدرت ایران با مشارکت در انتخابات

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی سعیدی روز جمعه در همایش بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مشهد افزود: ما متغیرهایی را در عرصه داخل، منطقه و بین الملل مشاهده می کنیم که اگر به درستی برای مردم بیان شود و ملت ما متوجه اهمیت آنها شوند، برای حضور در انتخابات لحظه‌‎شماری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مجلس قوی که با پشتوانه مردم سرکار خواهد آمد، می تواند به روند حرکت قوی دولت کمک کند و مردم باید بدانند که با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب نماینده مناسب می توانند به این حرکت کمک کنند.

رییس دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: چهار نوع رأی دادن داریم «رأی بر اساس احساس»، «رأی بر اساس انفعال و لجبازی»، «رأی بر اساس تأیید صلاحیت ها، نه شایستگی ها» و «رأی بر اساس تعقل و شایستگی» این چهار نوع رأیی است که با آن مواجه هستیم و مردم باید بر اساس تعقل و شایستگی انتخاب کنند.

وحدت، تولید قدرت برای نظام است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز در این همایش اظهار کرد: دشمن، اراده و ارادت ملت را هدف قرار داده است و باید «امام شناسی»، «دشمن شناسی» و «وحدت و تقریب» را در دستور کار خود قرار دهیم.

سردار حسین معروفی با بیان اینکه وحدت، تولید قدرت برای نظام و انقلاب است افزود : دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است.

وی ادامه داد: اهل سنت دوستدار و محب نظام، کشور و انقلاب بوده و با وهابیت و سلفیت متفاوت است و باید این تفاوت را برای دیگران تشریح کرد و جلوی سوء استفاده ها را گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.