دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و مس سونگون با نتیجه مساوی چهار به پایان رسید.

 تساوی تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و مس سونگون

به گزارش قدس خراسان،تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر عصر جمعه در سالن ورزشی شهید بهشتی میزبان تیم مس سونگون بود.

تیم فوتسال فرش آرا از سه مسابقه اخیر خود سه شکست مقابل شهرداری ساوه، پوشاک حافظ ساری و آناصنعت پاسارگاد قم کسب کرده بود و نیازمند کسب سه امتیاز خانگی این دیدار بود.

تیم مس نیز از سه مسابقه اخیر خود با کسب یک شکست مقابل سن ایچ ساوه و یک تساوی مقابل سفیر گفتمان و یک پیروزی مقابل فولاد زرند پا به میدان این دیدار گذاشت.

نیمه نخست این مسابقه فرش آرا با گلهای حامد عبداللهی و حمید قهرمانی پیروز به رختکن رفت.

بهروز عظیمی در نیمه دوم اختلاف را برای تیم مس به یک گل کاهش داد، اما سینا اسدی با گل خود نتیجه را سه بر یک کرد. در ادامه این دیدار مهدی جاوید گل دوم تیم میهمان را به ثمر رساند و اختلاف را بار دیگر به یک کاهش داد اما سعید سروری بار دیگر اختلاف را به ۲ گل به نفع میزبان افزایش داد. در دقایق پایانی جاوید ۲ گل دیگر برای تیم مس به ثمررساند و این مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسید.

پیش از این مسابقه تیم فرش آرا با ۳۰ امتیاز در رتبه پنجم و تیم مس با ۴۳ امتیاز در رتبه دوم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار داشت.

تیم فرش آرا در مسابقه بعدی خود پنجم بهمن با گهرزمین سیرجان مسابقه خواهد داد و تیم مس سونگون با آنا صنعت پاسارگاد قم دیدار می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.