وقتی با کوین یامگا حرف می‌زنی هیچ نشانی از ناامیدی در سیمای او نمی‌بینی. ستاره فرانسوی استقلال با وجود درد بسیاری که در ناحیه قرنیه چشم با آن مواجه است، اما روحیه بسیار خوبی دارد و به دنبال بازگشت سریع به میادین فوتبال است.

احتمال خروج یامگا از لیست استقلال

به گزارش قدس آنلاین، او بعد از مصدومیت سختی که درتمرین استقلال برایش به وجود آمد به سرعت به اتاق جراحی منتقل شد تا زیر نظر پزشکان حاذق ایرانی جراحی شود. نخستین جراحی او با موفقیت به پایان رسیده‌ اما به گفته پزشکان او دست کم دو جراحی دیگر نیاز دارد تا شاید بینایی‌اش به مانند گذشته شود و بتواند به میادین فوتبال باز گردد. درحالی که یامگا از عمق مصدومیت خود ناآگاه است و چندان نمی‌داند چه مشکل بزرگی برایش به وجود آمده، امیدوارانه به بازگشت می‌نگرد. 

یامگا در واکنش به احساساتی که در روزهای اخیر برایش خرج شد، این جملات را به زبان می‌آورد:« واقعاً از همه ممنونم. از هواداران استقلال که خیلی پیگیر وضعیت من بودند. به آن‌ها می‌گویم که نگران من نباشید. به زودی برمی‌گردم. از هم‌تیمی‌هایم در استقلال هم خیلی تشکر می‌کنم. آن‌ها به من لطف کردند به بیمارستان آمدند و از من عیادت کردند. از آقای رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم متشکرم. آقای تاج اینجا آمد و به من روحیه داد. در این روزها پزشکان هم برای من خیلی زحمت کشیدند. در جریان کارهایی که آن‌ها کردند هستم. قرار است مادرم هم به ایران بیاید. بودن او درکنار من روحیه‎بخش است و بی صبرانه منتظرم به ایران بیاد و او را ببینم. باید از هواداران پرسپولیس هم تشکر کنم. آن‌ها خیلی به من لطف کردند. پیام آن‌ها را دیدم. آقای گل‌محمدی هم برای من پیام روحیه بخشی داشت».

این صحبت‌ها درحالی انجام شده که مسئولان باشگاه استقلال با نگرانی بسیار به آینده این بازیکن می‌نگرند. قرار است تیم پزشکی که جراحی یامگا را به عهده دارد بعد از جراحی‌های روزهای آتی نتیجه را به اطلاع مدیرعامل باشگاه استقلال برسانند تا اگر احیاناً یامگا نتوانست در ادامه فصل برای استقلال بازی کند، از بازیکن دیگری در ترکیب استقلال استفاده شود. حقیقت این است که اکنون احتمال خروج نام کوین یامگا از استقلال قوت گرفته و گفته می‌شود اگر این بازیکن به نیم فصل دوم نرسد، باشگاه استقلال ناچار است بازیکن دیگری را به جای او وارد ترکیب اصلی استقلال کند. 

سرمربی استقلال که عمیقاً از این مصدومیت ناراحت است معتقد است اگر وضعیت یامگا به‌گونه‌ای است که نتواند به استقلال کمک کند، باید نامش از لیست خارج شده و بازیکن دیگری به جایش به خدمت گرفته شود. این حادثه منجر به قرار گرفتن امید حامدی‌فر در لیست مازاد شد. حامدی‌فر در اولین واکنش خود پس از قرار گرفتن در لیست مازاد استقلال با انتشار تصویری از خود در کنار ستاره فرانسوی آبی‌ها روی تخت بیمارستان نوشته است: «تیم فوتبال مثل خانواده می‌مونه. آدم وقتی می‌بینه یکی از اعضای خانواده‌اش روی تخت بیمارستانه، قلبش درد می‌گیره. تو این خانواده و تیم هیچ‌کس غمگین‌تر از من نیست؛ طوری‌که نه می‌تونم تمرین کنم و نه می‌تونم درست بخوابم. واقعاً شرمنده هستم و مهم‌ترین چیز برام تو زندگی در حال حاضر سلامتی کوین برادرم هستش».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.