شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم (ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی) در نامه‌ای به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با گلایه از مبالغ نجومی و سنگین جدول هزینه‌های پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها، خواستار اصلاح و تجدیدنظر در این روند شد.

نامه گلایه آمیز شورای هماهنگی اصولگرایان قم به رئیس صداوسیما

به گزارش قدس آنلاین، متن نامه اعتراضی شورای هماهنگی اصولگرایان قم به رئیس صداوسیما  که رونوشت آن برای وزیر کشور و معاون سیاسی این وزارتخانه نیز ارسال شده، به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر جبلی

رئیس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

 سلام‌علیکم

 احتراماً به استحضار می‌رساند، طبق تدابیر مثبت آن سازمان و وزارت محترم کشور مقرر شده بود که جهت افزایش مشارکت حداکثری و کاهش هزینه‌های نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برای هر نامزد فرصتی جهت معرفی خود در صداوسیما ایجاد شود.

 متاسفانه و در کمال تعجب باخبر شدیم که سازمان صداوسیما برای پخش یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای هزینه‌های سنگین و نجومی را از نامزدها طلب می‌کند که هرگز با فلسفه این عمل مثبت (یعنی کاهش هزینه‌ها) سازگار نیست و بلکه به‌عکس باعث افزایش هزینه‌ نامزدها و عدم مشارکت تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها به دلیل نداشتن تمکن مالی می‌شود.

 قابل ذکر است شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با بیش از ۴۰ نفر از نامزدهای شاخص این استان گفت‌وگوی حضوری داشته است که تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها اذعان داشتند، برایشان تأمین هزینه‌های انتخاباتی مقدور نیست لذا قصد انصراف و یا عدم تبلیغات رادارند.

 جناب آقای دکتر جبلی! حقیقتاً برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، زیبنده نیست که فقط ثروتمندان بتوانند با هزینه‌های سرسام‌آور انتخاباتی، خود را به جامعه معرفی کنند و وارد مجلس شوند و نخبگان، دانشمندان و جوانان مستعد و توانمند از حضور در قوه مقننه به دلیل عدم تمکن مالی بازبمانند.

لذا از حضرت‌عالی انتظار می‌رود جهت تحقق اهداف ذکرشده، این روند را اصلاح بفرمایید و باعث ایجاد شور و اشتیاق بیشتر در انتخابات پیش‌رو شوید.

 از خداوند منان برای حضرت‌عالی و همکاران محترمتان سلامتی و دوام توفیقاتتان را مسئلت داریم.

با سپاس فراوان

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم (ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی)

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.