شهردار منطقه یک تهران با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: ۲ ساختمانی که غیرمجاز ساخته شده بود، بطور کامل تخریب شد.

تخریب ۲ ساختمان غیرمجاز در شمال تهران

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی صباغ اظهار کرد: عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتفاعات گلابدره و امامزاده قاسم (ع) است که در ۱۴ ماه اخیر، ۲ ساختمان پنج تا هفت طبقه که آرای ماده ۱۰۰ را در دوره گذشته کسب کرده بود، تخریب شد.

وی افزود: در دوره مدیریت شهری جدید اجازه ندادیم حتی یک سانتی‌متر دست اندازی شود و به سودجویان اجازه دخل و تصرف ندادیم و در این خصوص هماهنگی لازم میان نیروهای دادستانی، فراجا و شهرداری وجود دارد.

شهردار منطقه یک تهران ادامه داد: رویه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه شمالی تهران همچنان ادامه دارد و محکم در این مسیر گام برداشته و مقابل متخلفان ایستادگی می‌کنیم.

صباغ با اشاره به وجود ساختمان‌های پرخطر در این منطقه شمالی تهران گفت: هم اکنون هشت ساختمان پر خطر در این منطقه وجود دارد که تلاش داریم تا پایان امسال ۲ تا سه ساختمان پرخطر را با ایمن سازی از لیست خارج کنیم.

به گفته وی، ایمن سازی ساختمان‌های پرتراکم یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این خصوص اقدامات ویژه در حال انجام است.

ساماندهی ۱۵۰ دست فروش میدان تجریش

وی در خصوص ساماندهی دستفروشان در ایام پایانی سال نیز افزود: در اقدامی بی سابقه بیش از ۱۵۰ دستفروشی که در خیایان شهرداری و میدان تجریش بساط می‌کردند، در محل پایانه سابق ساماندهی شده و با هماهنگی نیروی انتظامی این افراد اجازه فعالیت در خیابان‌های اصلی را ندارند.

شهردار منطقه یک تهران یادآور شد: به واسطه فعالیت دستفروشان در معابر همواره شاهد گره‌های ترافیکی بودیم که این امر مشکلاتی را برای تردد شهروندان و خودروها بوجود می‌آورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.