رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی اطلاعاتی موفق به کشف ۵۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در مخزن‌های قیر یک کارخانه متروکه در گرمسار شدند.

کشف ۵۵۰۰ لیتر گازوئیل از کارخانه‌ای متروکه در گرمسار

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمد حاج‌پروانه امروز (یکم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سوخت، با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی و اقدامات لازم پلیسی، ماموران از وجود مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک کارخانه متروکه مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی گرمسار به کارخانه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد کارخانه در اجاره فردی با هویت معلوم است و از چهار مخزن آن برای نگهداری گازوئیل قاچاق استفاده می‌کند.

او بیان کرد: در بازرسی دقیق از کارخانه و مخازن، ۵۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف و تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان گرمسار شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از بازداشت یک متهم در این رابطه و معرفی او به اداره تعزیرات حکومتی گرمسار خبر داد و گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزو اولویت‌های اصلی پلیس امنیت اقتصادی است و مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ گزارش دهند.

حاج‌پروانه بر عزم جدی فراجا در مبارزه با قاچاق سوخت تاکید و اضافه کرد: همکاری مردم با پلیس نقش مهمی در مبارزه با جرائم اقتصادی و از جمله قاچاق سوخت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.