مراسم وداع و تشییع پیکر شهید علی آقازاده نژاد و شهید سعید کریمی از شهدای قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در قم برگزار می شود.

جزئیات تشییع پیکر ۲ مستشار نظامی در قم

به گزارش قدس آنلاین ، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید علی آقازاده نژاد و شهید سعید کریمی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

همچنین مراسم وداع با پیکر شهید سعید کریمی، ساعت ۲۰ در بلوار ۱۵ خرداد کوچه ۲۵، مسجد امام حسن مجتبی سلام الله علیه برقرار است.

مراسم تشییع پیکر شهید آقازاده نژاد و شهید کریمی روز سه شنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت گلزار شهدا برگزار می‌گردد.

شهید علی آقا زاده نژاد متولد سال ۱۳۵۹ در قم بود و از سال ۱۳۷۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد، این شهید والامقام در طول دوران خدمت خود در جبهه‌ های مختلف دفاع از حرم مطهر حضرت زینب حضور داشت.

دو تن از برادران ایشان عباس و ابوالفضل آقازاده نژاد در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم مطهر حضرت زینب به فیض شهادت نائل شدند.

شهید سعید کریمی متولد تیرماه ۱۳۷۳ در محله دروازه ری قم، عضو هیات خادم الشهدای این محله و از فعالان مسجد ولی عصر (عج) بود.

این شهید والامقام در سال ۱۳۹۱ تحصیلات خود را در دانشگاه امام حسین (ع) آغاز کرد و عضو رسمی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد. شهید کریمی جانباز مدافع حرم بود و از زمان جنگ گروهک تروریستی داعش، به سوریه و عراق تردد داشت. شهید کریمی از نیروهای بسیجی حوزه مقاومت ۲ شهید قربانی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 0
    روحشان شاد ما ممنون این عزیزان هستیم
  • اسلامپور ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    1 0
    خداوند غریق رحمتشان فرماید و با اربابمان سیدالشهدا محشور بگرداند و به خانواده های این دو شهید جوان صبر و اجر مرحمت نماید.