۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 958337

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان تیمش را با وجود برتری در دو بازی نخست در قطر جزو مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نمی‌داند.

مربع قهرمانی جام ملت‌ها از نگاه مانچینی

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال عربستان در دومین بازی‌اش در جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. عربستان با بردی که در این بازی بدست آورد ۶ امتیازی شد و صعودش را به دور بعد قطعی کرد. با آنکه بسیاری عربستان را از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌دانند اما روبرتو مانچینی چنین نظری ندارد.

سرمربی ایتالیایی عربستان که با اختلاف بسیار زیاد نسبت به دیگر مربیان بالاترین حقوق را دریافت می‌کند، بعد از پیروزی تیمش برابر قرقیزستان گفت: خوشحالیم که در این بازی توانستیم به پیروزی دست پیدا و صعودمان را قطعی کنیم. اکنون به بازی پایانی (دور گروهی) با تایلند فکر می‌کنم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما خوشبختانه در نهایت پیروز شدیم.

او درباره مدعیان اصلی قهرمانی گفت: عربستان جزو مدعیان قهرمانی نیست. تیم‌های کره جنوبی، ژاپن، ایران و استرالیا در سطح بالاتری‌اند و مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌آیند.

مانچینی درباره حریفان بعدی عربستان گفت: فرقی نمی‌کند با چه تیمی در  مرحله بعد بازی کنیم. ژاپن باشد یا کره جنوبی یا هر تیم دیگری. می‌خواهیم در هر بازی که به میدان می‌رویم به پیروزی برسیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.