تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا شب به مصاف امارات خواهد رفت.

ایران - امارات؛ همه منتظر صعود مقتدرانه

به گزارش قدس آنلاین،  تیم ملی کشورمان در سومین و حساس‌ترین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ فردا با امارات دیدار خواهد کرد؛بازی‌ای که پیش از شروع جام‌ملت‌ها به نظر می‌رسید دشوارترین بازی ایران در این مرحله باشد.

تیم ملی کشورمان با دو پیروزی‌ای که از دو دیدار گذشته‌اش بدست آورده صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده و با توجه به نمایش نه چندان دلچسبش برابر هنگ‌کنگ و انتقادهای فراوانی که به سمت شاگردان قلعه نویی روانه شد، در این بازی به دنبال جبران مافات و  صعود مقتدرانه به مرحله بعد است. امارات نیز از دو بازی قبلی‌اش یک پیروزی برابر هنگ کنگ و یک تساوی برابر فلسطین کسب کرده و در بازی فردا شب به دنبال خودنمایی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی جام‌ملت‌ها و صعود به مرحله بعد است. امارات اگر مقابل ملی‌پوشان کشورمان شکستی با بیش از سه گل داشته باشد و از سوی دیگر فلسطین بتواند هنگ کنگ را شکست دهد آن‌گاه صعود مردان بنتو به خطر خواهد افتاد.

 اماراتی‌ها بدون شک با غیبت سرمربی‌شان و بهترین گلزنشان و البته یکی دو بازیکن مطرح دیگرشان در این بازی حساس،  شب سختی را مقابل تیم ملی کشورمان که در این بازی به دنبال پاسخ به انتقادات هستند، خواهند داشت. به‌خصوص اینکه مهدی طارمی هم هنوز پایش به گلزنی در این رقابت‌ها باز نشده و فردا بهترین موقعیت برای روشن شدن موتور گلزنی‌اش است.

امیرقلعه‌نویی در این بازی مهدی ترابی ، شجاع خلیل‌زاده زاده و مجید حسینی که دو نفرشان از ارکان خط دفاعی تیم ملی‌اند به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با توجه به ترکیب متفاوت و متغیر تیم ملی در دو بازی نخست، باید منتظر باشیم و ببینیم مقابل امارات آیا کادر فنی تیم ملی به ترکیب دلخواهش رسیده است یا نه؟ بدون شک یکی از امیدهای تیم ملی برای پیروزی بر امارات، مهدی قایدی است که با توجه به حضور در لیگ امارات و آشنایی با سبک بازی اکثر بازیکنان این تیم، می‌تواند برگ برنده ژنرال در این بازی باشد.

یقیناً در بازی با امارات همه علاقه‌مندان به تیم ملی به دنبال صعود مقتدرانه به دور بعدی هستند و آنچه تیم ملی باید بداند این است که مهم نباشد با کدام حریف در مرحله یک هشتم رو به رو خواهیم شد؛ زیرا تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید نام حریف بعدی برایش مهم باشد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.