رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۳ دانش آموز مسافر که امروز در مشهد دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده بودند، پس از درمان از ۲ بیمارستان‌ این شهر مرخص شدند.

۳۳ دانش آموز دچار گازگرفتگی در مشهد از بیمارستان مرخص شدند

به گزارش قدس خراسان، علی یزدانی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۵:۳۰ امروز در یک موسسه خیریه در محدوده حرم رضوی که دانش آموزان از تهران در آن اسکان داشتند، رخ داد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برای امدادرسانی به مسمومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

به گفته وی، این حادثه ۳۴ مسموم داشت که یک نفر توسط کارشناسان فوریت های پزشکی در محل درمان و بقیه به بیمارستان منتقل شدند.

یزدانی افزود: ۲۷ نفر از مسمومان به بیمارستان امام رضا(ع) و ۶ نفر دیگر به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع) نیز گفت: تمامی دانش آموزانی که توسط اورژانس به این بیمارستان منتقل شده بودند، خدمات درمانی و اکسیژن تراپی دریافت کردند.

مهری برجسته افزود: پس از دریافت نتایج آزمایش، این دانش آموزان با حال مساعد از این مرکز درمانی مرخص شدند.

زهرا نورانی مدیر روابط عمومی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد نیز اظهار کرد: تمامی دانش آموزانی که به این بیمارستان منتقل شده بودند پس از دریافت خدمات درمانی و اکسیژن تراپی با حال عمومی مساعد مرخص شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.