معاون شورای هماهنگی بانک های خراسان جنوبی گفت: رشد منابع بانک های استان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

رشد ۳۴ درصدی منابع بانک های خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، محمد آریایی دوشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: کمیسیون هماهنگی بانک‌ها دارای ۱۷ بانک بوده که ۱۲ بانک غیرعضو هستند.

وی تصریح کرد: شبکه بانکی استان دارای ۲۶۴ شعبه در سطح استان بوده و تعداد پرسنل در شعب‌های بانکی استان ۲ هزار و ۲۷۳ نفر هستند.

معاون شورای هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی با اشاره به آمار منابع بانک‌های استان در سرفصل‌های مختلف گفت: میزان منابع بانک‌های استان در سرفصل‌های مختلف ۳۸۶ هزار میلیارد ریال یعنی ۳۸.۶ همت می‌باشد که بیشترین منابع در سرفصل‌های بلندمدت و کودتاه مدت است.

آریایی افزود: رشد منابع بانک‌های استان نسبت به آذرماه سال گذشته ۳۴ درصد به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به مصارف استان گفت: میزان ۳۸۲ هزار میلیارد ریال یعنی ۳۸.۲ همت به مردم تسهیلات پرداخت شده که بیشترین آن به میزان ۲۸ درصد به بخش کشاورزی، خدمات ۲۴ درصد، ساختمان ۲۲ درصد، صنعت و معدن ۲۰ درصد و بازرگانی ۶ درصد پرداخت شده که نسبت به سال گذشته روند رشد ۳۰ درصدی داشته که ۸۷ میلیارد ریال این رشد بوده است.

معاون شورای هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی میزان مطالبات شبکه بانکی استان را طی ۹ ماهه امسال ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان نیز با رشد همراه بوده به طوری که در مدت مشابه سال گذشته این میزان ۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

آریایی به عملکرد شبکه بانکی استان در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بحث تسهیلات ازدواج اشاره داشت و یادآور شد: تاکنون ۷ هزار و ۱۷۴ مورد تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اعتبار تسهیلات در این حوزه در استان ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون ۹۴ درصد تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

معاون شورای هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بحث فرزندآوری تعداد وام‌ها ۸ هزار و ۳۳۳ مورد بوده که ۸۱ درصد پرداخت شده است.

اریایی ادامه داد: همچنین میزان تسهیلات ودیعه مسکن نیز ۱۳۶ مورد پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.