مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: نظارت باید از سطح توزیع تا تولید انجام شود و بیشترین تمرکز در سطح توزیع است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی: نظارت باید از سطح توزیع تا تولید انجام شود

به گزارش قدس خراسان، سید مرتضی مدنی روز سه شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان با حضور فرمانداری‌های فریمان، تایباد، صالح آباد و باخرز در محل فرمانداری تربت جام اظهار کرد: موضوع اقتصاد و معیشت باید اولویت همه دستگاه‌ها باشد تا با تشدید نظارت غبار گرانی کنار زده شود و اقدامات خوب دولت در حوزه‌های مختلف ملموس‌تر شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: وظیفه کارگروه تنظیم بازار، تامین، توزیع کالا و نظارت برا بازار است و چنانچه این وظیفه به خوبی انجام شود نتیجه آن بهبود معیشت و افزایش رضایتمندی مردم است.

وی تاکید کرد: طبق مصوبه کشوری از آبان ماه امسال هیچ درخواست افزایش قیمتی بدون تاییدیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تایید نمی‌شود.

مدنی افزود: در حوزه تنظیم بازار باید از ظرفیت اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استفاده شود و باید پای کار باشند اما اکنون تنظیم بازار بیشتر بر دوش بخش‌های دولتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: از ظرفیت تعاون روستایی و تعاون عشایر در حوزه تنظیم بازار به خوبی استفاده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تعزیرات وظیفه نظارت و بازرسی ندارد و کار رسیدگی قضایی دارد اما از حوزه نظارت و بازرسی مطالبه‌گر است و چنانچه احساس شود بازرسی‌ها ضعیف است، تعزیرات ورود می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.