رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۱۴۵ بسته مواد غذایی به ارزش۸۵۰ میلیون ریال توسط خیّر سلامت نیشابوری به بیماران صعب العلاج اهدا شد.

اهدای بسته‌های مواد غذایی به بیماران خاص و صعب العلاج نیشابوری

به گزارش قدس خراسان، علی گاراژیان اظهار کرد: این بسته‌ها طی پنج مرحله به معاونت درمان تحویل شده و در بین بیماران بال پروانه ای، دیالیزی، متابولیک، هموفیلی، MS، SMA، سرطان، اوتیسم و تالاسمی توزیع شده است.

رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بدون اشاره به نام این خیّر نیکوکار، ادامه داد: عوارض جسمی ناشی از بیماری، موجب کاهش کارایی و به تبع آن استطاعت مالی می‌شود و از سوی دیگر تحمیل هزینه برخی داروها و روند درمان بیمار، تأثیر مستقیمی در معیشت خانواده‌های دارای بیمار خاص و صعب العلاج می‌گذارد. 

وی اهتمام خیّرین سلامت به حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی نیشابور را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: واحد بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه از مشارکت‌های مردمی و خیّرین محترم استقبال می‌کند و آماده همکاری در تحویل بسته‌های غذایی به خانواده‌های نیازمندان است.

گاراژیان تصریح کرد: همشهریان نیک اندیش عزیزمان در صورت تمایل به شرکت در این امر خداپسندانه، می‌توانند با خانم سعادت نیا کارشناس بیماران خاص (به شماره تماس ۴۳۳۰۷۲۰۴) هماهنگی لازم را به عمل آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.