امام جمعه سبزوار گفت: مشارکت گسترده و انبوه مردم در پای صندوق‌های رای بزرگترین ضربه به دشمنانی است که با القای ناامیدی به دنبال انتخاباتی کم رمق هستند.

امام‌جمعه سبزوار: مشارکت گسترده در انتخابات بزرگترین ضربه به دشمن است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: مردم ایران با حضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات بار دیگر توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر انقلاب بیان کرد: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب پیشرفت های خیره کننده ای به دست آورده، چنانکه ایران سال ۱۴۰۲ در تمامی ابعاد بسیار قویتر از سال ۱۳۵۷ است.

امام جمعه سبزوار گفت: به موازات پیشرفت های انقلاب اسلامی و اقتدار و نفوذ نرم جمهوی اسلامی، توطئه دشمنان نیز ابعاد پیچیده و ترکیبی به خود گرفته است.

وی افزود: برخی در تحلیل های مادی خود با وجود پیشرفتهای چشمگیر انقلاب، تجلی وعده های الهی و نشانه های افول آمریکا، باز هم به مسیر رو به پیشرفت امیدی ندارند و مدام به دنبال پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند.

 مقیسه از بیعت همافران ارتش ایران با امام راحل (ره) در ۱۹ بهمن سال ۵۷ به عنوان یکی از رویدادهای موثر در پیروزی انقلاب یاد و بیان کرد: این رویداد نمونه ای از تحقق وعده های الهی بود که ضربه سهمگینی به ماهیت رژیم شاهنشاهی وارد کرد.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ در جمع همافران ارتش ایران فرمودند که تاکنون در خدمت طاغوت بودید و از امروز در خدمت امام عصر سلام الله علیه و قرآن کریم هستید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.